U většiny větších cloud instalací se setkáváme s dotazem, zda lze integrovat cloud aplikace či samotné prostředí s dalšími systémy či dokonce s dalšími cloudy.
Vzhledem k tomu, že se specializujeme na individuální konfigurace a samotné řešení je vždy přizpůsobeno zákazníkovým potřebám, v naprosté většině případů jsme našli cestu, jak pro zákazníka vymyslet a vytvořit řešení, které přináší, co hledá, a to s nejmenším množstvím překážek či kompromisů.
Obvyklé a již mnohokrát ověřené případy jsou například:
- Provoz menšího podnikového systému z AlgoCloudu s jednotným ověřováním uživatelů v rámci celé společnosti, napojení na stávající emailové a tiskové řešení.
- Provoz CRM systému z AlgoCloudu a napojení na webový/eshop portál třetí strany.
- Provoz CRM systému z AlgoCloudu a plná integrace s ekonomickým SW v lokalitě zákazníka.
- Provoz Oracle ERP z AlgoCloudu s vazbou na další systémy – rekordem je 19 navázaných systémů.
- Cloud kontaktní centrum s vazbou na systémy zákazníka a i obráceně CRM s vazbou na kontaktní centrum zákazníka v lokalitě.
- Cloudové kontaktní centrum s ukládáním nahrávek v lokalitě zákazníka a s integrací na specifická operátorská pracoviště s dotykovými systémy.
- Hostování řešení pro IOT s přímý napojením na koncové prvky.
- Mnoho verzí zálohování dat až po kompletní záložní systémy celého zákaznického IT.
Samozřejmě největší integrace jsme schopni dosáhnout na našich produktech, které nabízíme formou SaaS (Software as a Service) bez ohledu na to, zda se jedná o Oracle JDEdwards, SugarCRM, AlgoCC (kontakní centrum), poštovní či zálohovací systémy.
Pokud aktuálně přemýšlíte, zda je možné i váš systém provozovat z cloudu bez omezení, prosím kontaktujte nás. Něco vymyslíme!