Algo Cloud

3 důvody, proč vést kontaktní centrum z cloudu

3 důvody, proč vést kontaktní centrum z cloudu - Fotka
Produkty a služby

Cloudová řešení se ve firmách těší stále větší oblibě. Věděli jste, že cloud můžete efektivně využít i v oblasti zákaznické péče? Není divu: Představte si, že celé kontaktní centrum můžete řídit z jednoho jediného místa – navíc kdykoliv a odkudkoliv. Zjistěte, jak díky cloudu zvýšit zaměstnaneckou produktivitu i zákaznickou spokojenost, a navíc ušetřit náklady na provoz vašeho kontaktního centra.

Co je cloudové kontaktní centrum?

Stejně jako běžná kontaktní centra i to cloudové se stará o kontakt se zákazníky nebo klienty. Zajišťuje příchozí i odchozí hlasovou, textovou i video komunikaci se zákazníky prostřednictvím vysokorychlostního internetového připojení.

Má však jednu velkou výhodu – v cloudové platformě pro kontaktní centrum jsou integrovány všechny potřebné komunikační kanály. Operátoři tak mohou se zákazníky komunikovat prostřednictvím hlasových hovorů, e-mailu či chatu z jednoho místa. Připojí se k němu navíc odkudkoliv.

Co dalšího oceníte, pokud své kontaktní centrum přemístíte do cloudu?

  • Integraci dat s CRM softwarem, helpdeskem i marketingovým softwarem.
  • Analýzy a reporty, které následně můžete využít nejen v rámci řízení kvality, zkráceně „QMS“.
  • Nástroje, díky kterým můžete automatizovat pracovní postupy.

 

Cloudovým kontaktním centrem k vyšší zákaznické spokojenosti

V rámci běžného „on-premise“ řešení kontaktního centra musí společnost kromě provozu call centra řešit i integraci rozličných desktopových aplikací, aby mezi nimi operátoři při práci nemuseli (často složitě) přepínat. V případě cloudových kontaktních center tyto problémy zcela odpadají. Cloudový poskytovatel totiž nabízí integrace se zákaznickými systémy jako součást služby, případně je ze své nabídky rovnou poskytuje formou služby přes jediné rozhraní.

  • Uživatelsky přívětivé rozhraní s integrovanými systémy i potřebnými databázemi je uživatelsky přívětivé a výrazně zrychluje práci.
  • Cloudové komunikační centrum umožňuje pracovat s daty zákazníků v širším měřítku. Každá interakce se zákazníkem může být navíc svázána s konkrétním operátorem. Díky tomu můžete zákazníkům efektivněji pomáhat.

Různorodá pracovní náplň podporuje produktivitu zaměstnanců – prostoje mezi hovory mohou operátoři vyplňovat odpovídáním zákazníkům, kteří se s vaší firmou touží spojit přes jiné komunikační kanály, například prostřednictvím e-mailu či sociálních sítí.

Operátory svého kontaktního centra můžete navíc zaměstnat prakticky kdekoliv na světě. Nejen, že ušetříte za provoz kanceláře, ale navíc svým zákazníkům snadno poskytnete 24hodinový servis. Stejně tak se i vaši lokální zaměstnanci mohou ke cloudové službě připojit naprosto odkudkoliv – na cestách, z hotelu, pobočky i domova. Přirozeným důsledkem dostupné, rychlé, informované a kvalitní zákaznické podpory je zvýšení zákaznické spokojenosti.

 

Kontaktní centrum v cloudu poskytuje vysokou úroveň zabezpečení

Nejen cloudová kontaktní centra, ale cloudová řešení obecně nabízejí velikou výhodu v podobě vysoké úrovně zabezpečení dat. Například hybridní cloudové řešení vám umožní citlivá data uchovávat v soukromém cloudu a ta ostatní ve veřejném, čímž můžete snížit náklady na provoz.

→ Tip: Veřejný, soukromý, nebo hybridní cloud? Zjistěte, které cloudové řešení je pro vás to pravé.

Díky cloudu vás navíc nemohou překvapit případné výpadky konektivity v důsledku vnějších událostí – operátoři se mohou v takových případech vašim zákazníkům věnovat klidně z mobilního telefonu. Cloudová kontaktní centra totiž fungují na různých zařízeních i operačních systémech.

 

O provoz i údržbu se postará poskytovatel cloudu

Při zakládání cloudového kontaktního centra nemusíte řešit koupi ani údržbu žádného telekomunikačního hardwaru. Veškeré technické nastavení, vybavení i údržbu serverů mají totiž na starosti poskytovatelé cloudových řešení. Výrazně tak snížíte počáteční náklady nejen na vybudování kontaktního místa, ale i jeho následný provoz.

Uvažujete o přesunu svého kontaktního centra do cloudu? Rádi pro vás najdeme to nejvhodnější řešení – stačí nás kontaktovat.

 

Potřebujete cloudové řešení, ale
nevíte, jaké zvolit? Poradíme vám.
Zeptejte se odborníků
Máte zájem o vyzkoušení nebo dotaz?
Zanechte nám na sebe kontakt, do 3 hodin se vám ozve náš cloud specialista.
  • Nejvyšší standard bezpečnosti dat - certifikace ISO 27001:2014
  • Naše podpora je dostupná nonstop na tel: +420 225 006 555
  • Cloud provozujeme ze 3 nezávislých lokalit
Nechcete čekat na odpověď?
Zavolejte nám na číslo +420 225 006 555
Vaše zpráva
Vaše data jsou chráněna

Volbou „Odeslat” beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.