Hned zpočátku padlo rozhodnutí, že se nová společnost bude soustředit především na to, v čem je silná, tedy na specializované služby pro klienty, a provoz IT v maximální možné míře outsourcuje ke zkušenému a spolehlivému partnerovi. „Posláním naší společnosti je poskytovat skvělý servis výrobcům automobilů a jejich dodavatelům - služby typu interim management, management kvality, plánování výroby nebo řízení logistiky, ale třeba i vývoj webových aplikací nebo programování robotů. Stejně kvalitní servis čekáme na druhé straně - u našich dodavatelů, třeba právě v oblasti dennodenního provozu IT,“ říká Pavel Rom, majitel společnosti SULCO Automotive Group.
Vedení firmy vědělo, že potřebuje odpovídající informační technologie, a vědělo také, že je potřebuje rychle. Jeho zástupci se tak porozhlédli po trhu a ze všech možných dodavatelů vybrali Algotech. „Líbilo se nám, že lidé z Algotechu chápou naše potřeby, a oceňovali jsme také jejich celkově pozitivní přístup. Nejdůležitější pro nás ale byl fakt, že nám přislíbili všechna potřebná řešení zprovoznit velmi rychle,“ vysvětluje Pavel Rom kriteria rozhodování.